Sunday, February 27, 2011

Feedback participanți





1.Mi-a plăcut interacțiunea din cadrul grupului, informațiile utile, atmosfera plăcută şi motivarea din timpul cursurilor, activitățile practice şi apreciez utilitatea multor informații.
Simona Silaghi, CT Anghel Saligny 
2.Impresia generală este foarte buna. Cursul a fost interesant de la prima până la ultima activitate propusă. Am apreciat şi calitatea materialelor oferite.
Cristina Barna, CN Mihai Eminescu
3. …Cursul mi s-a părut dinamic  şi creativ din moment ce activitățile ne-au ținut ocupați tot timpul.
Larisa Gaz, Liceul UCECOM Spiru Haret
4. Felicit echipa de formatori…şi doresc ca pe viitor să particip şi la alte cursuri organizate de această echipă.
Rodica Cherecheș, Liceul de Artă
5. Am înțeles (din curs) că elevii sunt partenerii noștri, că prin încurajarea lor şi valorizarea prestației acestora simțim că avem şi noi o contribuție activă la „maturizarea” elevilor şi la construirea personalității acestora.
Cornelica Ghiras-Danut,  CT Transilvania
6. Cursul a fost foarte interesant. Mi-a plăcut modalitatea de abordare a temelor si buna pregătire a formatorilor.
Simona Bălan, Scoală Satulung
7. Cursul a fost foarte interesant. Mi-a plăcut in mod deosebit atitudinea formatoarelor.
Mă bucur ca v-am cunoscut şi aștept cu nerăbdare să particip la următoarele activităţi realizate de către dumneavoastră.
Claudia Drăguş, Școala Satulung
8. Mulțumesc pentru ca ne-ați propus acest curs, cu această tematică şi mai ales pentru timpul pe care l-ați pus deoparte pentru el.
Iulia Marcus, Școala Dumbrăvița
9.Am rămas plăcut impresionată de acest curs, in special de echipa care ne-a prezentat noutățile ( tehnici de lucru cu elevii etc., crearea de bloguri, pagini web, etc.)
Am remarcat dinamismul formatorilor şi plăcerea de a colabora intre membrii grupului.
Vă felicit!
Crina Sălicean, CT Aurel Vlaicu
10. Cursul mi s-a părut deosebit de interesant, am avut de învățat multe lucruri noi si interesante. Apreciez in mod deosebit activitatea formatorilor care au reușit sa îmbine, intr-un mod cat se poate de plăcut, datele şi informațiile științifice cu experiența lor educativă şi formativă. Felicitări!
Adora Mărieş, CT Transilvania
11. A fost un curs dinamic, util si interesant. Nu m-am plictisit şi nu mi s-a părut obositor deloc. Sunt foarte mulțumita de doamnele formatoare şi le admir mult.
Mariana Mihali, Școala nr. 1 Baia Sprie şi Lăpuşel
12. Participarea la curs mi-a oferit posibilitatea:
·         să comunic cu alți colegi, ceea ce reprezintă temelia unui parteneriat eficient
·         să reflectez asupra competentelor proprii si asupra competentelor pe care elevii le pot obține
·         să constat ca mai am mult de lucrat cu privire la dezvoltarea abilitaților digitale
·         să învăț din experiența didactica a altor colegi
·         să-mi însușesc strategii de învățare/predare interdisciplinare
·         să exersez metode de lucru in grup
·         să utilizez softuri educaționale la orele de curs
·         să cunosc opinii , strategii in demersul didactic, abilități ale altor colegi, să relaționez cu aceștia, caci „cuvântul e sunet si culoare, e mesagerul gândului uman”(T. Vianu)
Delia Ogrean, CT Aurel Vlaicu
13. A fost un curs foarte instructiv, in mare parte datorita experienței profesionale a formatoarelor, care au captat atenția şi credibilitatea prin exemple /experiențe proprii.
Pentru mine a fost chiar un curs de psihopedagogie, valabil atât pentru activitatea didactica, dar, in aceeași măsură, pentru calitatea mea de părinte, EDUCATOR, in ambele situații.
Am receptat multă energie şi drag de meserie, care sper să vă ţină  măcar o bună bucată de vreme. Când simt ca îmi pierd din nou elanul, mă voi înscrie la un nou curs , susținut de aceeași formatori.
Sanda Petruţiu, CT Aurel Vlaicu
14. Este un curs interactiv, cu o abordare foarte eficientă a metodelor interactive. Atmosfera de încredere creată, respectul faţă de cursanți, mijloacele moderne utilizate in mod eficient, acestea au fost câteva din realizările cursului. Am reținut ca e important nu numai ce li se prezintă cursanților ci mai ales modul deschis in care se face acest lucru.
Sunteți un model de succes!
Veronica Put, Școala Cerneşti
15. Toate prezentările mi s-au părut cu adevărat „spectaculoase”; o serie de metode au reprezentat pentru mine noutăţi, de altele am auzit, însă modul de prezentare şi implicarea formatorilor m-a impresionat. Trebuie sa remarc , de asemenea, seriozitatea cu care s-a desfășurat acest curs.
Mihaela Tarţa, CN Mihai Eminescu
16. Mi-a plăcut acest curs. Eu personal  mi-aş fi dorit să învăț mai multe metode participative pentru preșcolari.
Ana Denuţ, Grădinița Step by Step

No comments:

Post a Comment